Förkylningar..

Varför kommer dessa jäkla förkylningar alltid när dom börjar skola/dagis?? Så tråkigt! Vi ha klarat oss rätt bra i sommar allihopa! Men igår vart ja tvungen och få pengar av pela till och handla mer host medicin, näsdroppar, m.m som vart ganska dyrt men vad ska man göra liksom!! Och så passa ja på och handla billigt nu när dom har billiga veckan.. Fatta inte att vissa saker kan vara så billiga.. Och så va jag tvungen och köpa magmedicin på Apoteket! Tar bort dom sura uppstötningarna och ja kan inte leva utan det nu på slutet!! Gud va ja skulle få plågas!!!

Melvin skrattar som en galning åt mina fötter.. Dom ser seriöst ut som fotbollar för dom e så fylld med vatten!! Så nu ska det bli skönt att bevis kommer ut snart..


Imorgon halv elva får ja domen om ja sätts igång tidigare, lite nervöst med en ny doktor som kanske inte alls delar samma uppfattning som förra läkaren! Men de blir som de blir!! Spelar väl egentligen ingen roll!! Men men vi får se imorgon ;))))

Melvin har börjat sålt från jultidningen så nu hoppas jag att alla kan stödja han i sin försäljning.. Bara och skriva om ni vill ha nått gå in på

www.jultidningsforlaget.com

:)) två bilder på mina änglar som sover gott ;))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0