Påskägg

Brukar ju dela och gilla olika saker på Facebook och trodde väl som sagt aldrig att jag skulle vinna! Men till slut vann jag.. Haha ett stort påskägg med godis ((7kg)) hihi typ de minsta som passar! Dock vart ju barnen glada!
Och det e ju huvudsaken! Så igår landade påskägget i vår ägo! ((Mums))



Vet att ja tjatar men faaaaaan va ja längtar till åhh börja jobba! Få det bättre ekonomiskt! Ska bli så skönt så skönt!!
Tur man laddat upp batterierna tills dess och kan köra stenhårt och ge allt man har!


Vet inte riktigt hur jag ska göra med det jobb jag har nu, mestadels gällande att det inte finns nån grundlön.. sen finns det vissa där som rent och bent mobbar ut nya.. Hört det från flera som börjat och blivit jätte fundersam på vad som e fel med dom och inte kunnat koncentrerat sig på vad dom gör där! Och kan man inte koncentrera sig på att lära sig produkten och inte säljer så kan man ju helt enkelt inte vara kvar! Och så vill vissa ha det som inte tål konkurans på jobbar kompisarna eller att det går bra för andra!

Och detta är ju givetvis bakom ryggen på dom som jobbar som är högra än dom som säljer, oftast när dom e själv med dom nya!! tex att sitta och prata skit om företaget och säga massa som tex att ja här tjänar man inte mycket, går ju bra om man inte har barn m.m!! Bara ett exempel av mycket ja hört av andra!! Tex att ja säljer du inte snart kommer du inte få va kvar! och hur ska man då kunna ge allt.. Men kan ju bara va dom som uppfattat det så med.. Ja ha inte märkt av det på det sättet! Vet inte heller om det e många nya där, va då ingen när ja va där!! Kanske nån av dom nyare säljarna som e rädd om nån säljer, va vet jag...


Det e en underbar arbetsplats coacherna är underbara, även chefen! Finns nog inga bättre jag mött under mitt arbetsliv! Självaste bossen själv är skit frän och går alltid att prata med! Älskar hans "adhd" gogo stilen mohahaha, alltid så på och energifull, glad och positiv.. Även coucherna ger allt för åhh hjälpa en och har humöret i behåll jämt konstigt nog.. Haha dom gör det bra ;))))

Det dumma är just att det inte är en viss grundlön.. Och de skulle ju bli konstigt att ha det då ingen ligger på samma nivå i försäljningen!! Men man skulle nog sålt bättre om man visste att man hade 12.000 i grundlön + provision!

Det är ju ett väldigt roligt jobb med jätte gulliga arbetskamrater där man får hjälp med sina kunder om man undrar nått eller behöver hjälp!!


Jag ha haft säljar jobb sen jag började jobba när jag va 16år och aldrig haft så bra coucher som e på och verkligen finns för en...


De ända negativa e den där "jävla" avlyssningen.. Varje gång ja såg dom gick in i rummet för avlyssning eller visste att dom skulle avlyssna samtal.. Vart ja helt off!! Och det gör absolut inget att nån avlyssnar mina samtal då dom gör det med alla och det e ju bara positivt, men just att veta att lyssnar han på mig live nu, de va skit jobbigt, fick rent och bent panik av tanken!! Alla jobb ja ha haft lyssnar dom av samtalen!! Skit bra men som sagt, vill inte se, veta eller ens höra ordet lyssna av under tiden ja säljer någonsin..


Må prata med dom på jobbet, ha känt mig så skuldbelagd då ja vart sjukskriven så ja ha tyckt det vart jobbigt när chefen tryckt på och velat vetat varför, dom skrev inte ner allt på sjukskrivningen då ja inte ville allt skulle stå, så de kanske e svårt och förstå då!!


Men nu e ja frisk som en nötkärna och vill bara iväg och jobba jobba jobba jobba...

Nu ha ja klagat och även berömt lite för idag ;)))


Godnatt

Påskägget kanske ser liten ut på bilden. Men det e de största ja sett! ;)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0