Joelsmässan

I helgen åkte vi till Hammerdahl på Joelsmässan.. Hur kul som helst. Träffade min underbara kusin med. Hur kul som helst. Hade inte tänkt åkt men min kusin sa det nä nu kommer du hit. Ha inte träffats på jätte länge ju, men ville ju inte åka själv heller och sitta där med dom helt själv, men det löste sig. Så barnens farmor tog dom små ;))) och vi åkte ;))) så jäkla kul och så tacksam för hjälpen så ja kunde åka... ((Tack))

Vi fick åka raggarbil på "Joels tåget" med Anders, sandras kille. Sandra skulle egentligen köra men vart Anders som körde ;)) så Anders, Sandra, och nån kompis till han satt fram och jag och dom andra bak. Skit sköna säten och sen va det en sån bil som hoppa ((ja ni vet sån Amerika style hopp bil)) haha

Innan gick vi med Sandra och gick upp till hennes kille som ringde och sa att dom skulle åka såna stora uppblåsbara bollar som man kliver in i med halva kroppen, och håller i typ en sele i varje hand, och bollen når ner till knäna. Och så skulle dom knuffa varann, och fy va roligt det såg ut. Dock så gick det ju en tant runt 60 precis vid slänten med ryggen mot killen och han blir precis knuffad och åker ner mot tanten då det inte bara e och stoppa bollen.

Och alla ser vad som komma skall. Han åker på henne med bollen i jätte fart och kärringen flyger säkert 2-3 meter rakt i marken med ansiktet i marken. Fyy va hemskt det va. Men ack så kul samtidigt. De såg så otroligt roligt ut. Vet att filmen ska finnas på Facebook. Men vet inte vad tjejen heter som la ut den. För ja tro de va hennes kille som körde på tanten.


Hoppas verkligen ja får svar imorgon.. Längtar verkligen ;)) hoppas jag, så de finns plats kvar i höst för mig. Åhhhhh snälla snälla snälla låt mig. Snacka om att en stor stor sten skulle släppas från mitt bröst. Vill ha den tryggheten känner jag.


Häftigt va det när grabbarna åkte skoter på vattnet och tävlade. Va första gången ja såg en tävling och det va riktigt kul då allt verkligen kunde hända.



Står och pratar med Ronja och så utbrister människan helt plötsligt, e du grååååhårig ;))))))) ehhhhhhhh ja tyvärr ;)) haha så nu bli det till åhh färga håret. Fyyyyy faaaaaan om det syns så väl. Ha ju ändå bara 1 hårstrå ((grått)) hoppas jag. Men ändå e inte ens 30år. Höööööävvva

De tråkiga e att inte nån tog typ nå kort alls. Skit tråkigt verkligen.

Mycket knasigt hände med.. ;(((

När ja kom hem lördag natt till stugan då ja liftade med Sandra/Anders taxi som dom skulle hem med när festen va slut. så e det nån jävel som skitit på våran stug bro. Men trevligt eller.. Jävla gris fan som gjorde det.

Finns mycket roliga historier med men orkar inte blogga mer haha. Trött som en gnuuuuuuuuu.


Tro ja ska ta med mig familjen och hälsa på kusin vitamin nån helg framöver när vi e samlad allihopa ;)))

Så underbart och vara med mina små troll ungar igen, mina fina små hjärtan.
Men va skönt och behövligt och komma bort en helg, idag ha ja städat bort massa olje dunkar och skit från garaget. Fyyyyyyy, känns som ja aldrig kommer bli klar. Men finare och mer ordning e det ju iallafall ;))) skönt de.

Ikväll sover Melvins kompis Anton över, så barnen har ätit popcorn och lite godis framför en film. Så otroligt fin liten kille de där. Somnade till en stund och vaknar och då sitter dom vaken. ((Jag)) utbrister, men nu e det sängen som gäller. Va gör ni vaken nuuu... Fick till svar. Spelar. ((Dom ska på bio imorgon ))så det e bäst ni lägger er Nuuuuu, att dom orkar. Herre Gud.

Så skönt att det börjar ta sig som ja skrev ovan i garaget, som sagt. Baby steps ;)) baby steps....


Nääää godnatt och sov så gott...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0