Rensning & Städning

Idag hade ja en del och rensa ur, må bli klar innan man börjar jobba, får panik nu innan jag börjar jobba och då går det lite undan iallafall ;))) annars känner man ähh tar det imorgon och så drygar man det ;))) men skönt att min garderob e klar, ska bara hänga in resten imorgon som e på tork ställningen ;)))


Och sko grejen vet ja inte om ja ska ha kvar då ja knappt äger några skor, kanske 6-7 par med gummi stövlarna haha om ens så mycket skor..

Va på rean och hittade faktiskt 3st tröjor och en kjol till mig själv för 250:- som egentligen skulle ha kostat 1500:- så jätte kul att ja hittade nått som passade mig ;)))) ha som sagt inte mycket kläder alls


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0