Älskade barn

Vet att jag tjatar om min kärlek till mina barn men det är bara så att jag älskar dom så otroligt mycket och dom är så fruktansvärt underbara, dock kan jag lova att 3års trotsen inte är åh leka med, fyyyyy vilken trots tuva Li är inne i just nu, de skriks och gosas vartannat! Som Tur e går de över.. Så otroligt roligt att wilmer e så fruktansvärt lik Melvin, det e kopia och då menar jag kopia ;)))))


Snart vankas det dop och ja kan fortfarande inte bestämma datum, suck. Och tills imorgon må ja ha hunnit bestämt mig! Jaja de får bli när de blir! Lite sent men va gör det egentligen.. Det mesta av Planeringen e klart. Tårtan vald och vilka färger ja ska ha till decorationen, bakas m.m!

Älskar verkligen och planera dop,födelsedagar m.m ger mig frid i själen på nått konstigt sett..

Måste på allvar komma igång med träningen, de här går inte längre.. Kan inte göra de ja tycker om på grund av att det e svårt och hitta kläder och orka!

I början av augusti blir det träff med doktorn, blir intressant!

Nä nu må jag lägga mig så jag orkar upp med mina smurfar!!

Godnatt ;)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0