Svar på frågestund!

Hmm ska väl börja med att säga att ja bli mer än stum, ha i veckor gått in i folks bloggar och läst deras frågestunds frågor, och ha velat som fan då dom inte fått nån fräck fråga, ibland/vissa men inte så värst vanligt.. Och tänkte ja men det kan ju va kul! Mmm jävlar! Jag så klart skulle ju få dom fräckaste av dom fräckaste frågorna sååå klart! Jag ska svara ärligt, Men ja gör inte om detta. Kan ha frågestund men med vissa regler.. Fyyy faaaan!


Fråga 1: som jag förstår så är du ensam när barnens pappa jobbar borta. Är det inte jobbigt!?

Svar: Tycker inte det är jobbigt alls med barnen och att ha dom så pass mycket själv, blivit van, och sen finns det vissa dagar som är jobbigare än andra som tex när alla 3 är på dåligt humör och bråkiga på sitt sätt ;)) men så e det ju oavsett om man ha 1-8 barn. Är mer jobbigt med att inte ha den vuxna närheten när barnen sover! Att sitta själv åh kolla på tv eller om man e sjuk att bara kunna gå och vila eller be den andre om att laga mat..

Fråga 2: hur rakar du muttan?

Svar: som alla andra, där fick du allt svar på tal. Svarat ha jag ;))) hihi


Fråga 3: du ha ju startat slappfittefolket, så hur pass slapp är du!?

Svar: vet inte, Madde du få ta och känna efter själv då eftersom du ställde sån jäkla fråga! Vet att du älskar att plåga mig med detta.. ;(((

Fråga 4: vart kan man få tag på en tigersåg?

Svar: hemma hos mig ;))))))


Fråga 5: om du var tvungen att välja 3 av dina vänner att ligga med. Vilka skulle du välja då? Gäller även killkompisar.

Svar: hmm nu e detta litte svårt då ja inte skulle göra det men jag skulle valt Mickis,Karin,mickan

Killkompisar: hmm Glenn,Glenn,glenn bara för att du ställer denna dumma fråga bitch ;))))


Fråga 6: om du och per andre skulle ha rollspel, vilken karaktär vill du då att han ska klä ut sig till?

Svar: självklart polis, finns de nå sexigare Madde!?????


Fråga 7: vad är det mest pinsamma du gjort?


Svar: hmm oj, svår fråga! när ja va yngre försökte jag kyssa en kille när jag druckit som neka och det va de jävliga, de kanske låter töntigt vad vet jag, men
Är man blyg och äntligen försöker sååå! så efter det tar jag aldrig första steget i en puss ens..
((givetvis i ett förhållande))


Fråga 8: om man inte är "knullduglig" om man har munkjacka och mössa, vad ska man då ha på sig..

Svar: haha asg, detta utspelar sig från i helgen då vi var hos Sandra, och ja vart lite på "lyset" och så hade Karin med sig tre yngre killar på festen, och ja vräkte ur mig just dom orden typ, sååååå ja Madde skjorta och finbyxor eller skjorta och jeans!


Fråga 9: vad skulle du välja mellan att äta diarré från en magsjuk eller slicka rent hela ditt hus!

Svar: självklart hela huset.



Fråga 10: har du haft huvudlöss?

Svar: nej aldrig, och ja skulle nog blivit galen om ja hade fått det för fyy fan va vidrigt


Fråga 11: har du gjort en anusblekning nångång eller e det nått du funderat på? Jag gillar när tjejer har en ljus ring som man snuttar på!

Svar: Ehh jaha Åhh vilken jävla normal människa skulle ens fundera på nått sånt???????!!! Så svaret e nej.. Ska dom dit får dom väl fan ta det som det e.. ((skrattar ihjäl mig)) fy fan vill Inge mer nuuuuuuuuu

Fråga 12: tycker du det är sexigt med män i blöja?

Svar: ja vem fan gillar inte män i blöja, näää det e människor som borde ha ett skott i huvve. Fy fasan psykopat varning. Ha fobi för såna människor Fyyysshh


Fråga 13: vad tycker du om ballonger? Jag tycker ballonger är mysiga, vill du ha ballongsex med mig?

Svar: för det första så hatar jag ballonger, och för det andra NEJ



Fråga 14: vad skulle du välja? Skita inför publik eller slicka någon som inte duschat på en månad under armen!?

Svar: lätt under armen din sjuka jävel


Fråga 15: hur e det med bebisen i magen?

Svar: haha ja detta va sist när jag Madde och Helena va på loppisen sist och jag hade lämnat barnen hemma och så skulle jag köpa kläder av en tjej och frågade henne o
Hon hade strl 74 och då frågar hon, vet du vad du ska fåå! Haha så ja vart stum och sa bara näe , och efter det ha dom mobbat mig med hur e detta bebisen i magen, antagligen bra tjejer =)))

Fråga 16: Kallar du ofta dina bloggläsare för slyna? Va va va

Svar: ja speciellt när dom heter Madde och lägger in 1000 sjuka frågor "Pöss"


Fråga 17: vad hade du gjort om du hade vunnit 10 miljoner?


Svar: betalt skulderna, byggt hus här hemma och köpt ett fint ställe eller en andel att bo på utomlands tex spanien eller Grekland! Och köpt min drömbil och satt in pengar på barnen konto.


Fråga 18: hur många har du haft sex med?

Svar: 12st, inget ja tycker folk ha med att göra men men


Fråga 19: vilka länder har du rest till? Och vilket är favvo landet?


Svar: Norge, Danmark, Grekland, Spanien, Tyskland, Bulgarien, England

Hmm svårt och säga favvo då jag älskar Grekland för både maten,kulturen och mysfaktorn men
Även Spanien har sin charm just att man kan
Åka dit när man vill om året och det är "varmt" och hade mycket kul att erbjuda. hmm England va också kul, Men Grekland är nog absolut favoritlandet hittills då Grekland har allt att erbjuda!


Fråga 20: är det sant att en älg blir ren när den badar?

Svar: ingen aning och de bryr mig direkt inte heller =)))))


Fråga 21: varför är jag bajsnödig? Jag har varit på toaletten men det kommer bara ut luft.

Svar: Gud vill jävlas med dig för att du e så pass fräck mot mig-- sådeså ;)))



Fråga 22: hur många snusar/snusdosor använder du per dag!?

Svar: en dosa per dygn ca. Ibland kan det bli mer om jag är jävligt stressad eller om ja dricker!


Fråga 23: vilken är din bästa kompis? Och varför.


Svar: oj ja ha så många ja skulle vilka kalla bästa vän så de går nog inte att svara på, men det finns 3st jag anförtror mig mer till än andra och det är

Fru Flasnes, fru Andersson och fröken Olofsson.

För att ja känner att det ja verkligen inte vill ska komma ut kommer inte ut heller om ja verkligen ber om det! Och därför e de dom som står! Men en svår fråga.


Fråga 24: vilken är din favorit sexställning och varför?


Svar: fan så fräck fråga =)))
Hmmm alltså ni ska alla veta hur ja ha mått av vissa frågor då jag absolut inte tycker folk ha med mitt privatliv att göra så länge jag Inge delar ut av det själv. Men nu gör ja detta eftersom ja lova Åhh då håller ja det men som sagt nästa gång med regler! Ridning, ja för ja tycker om ögonkontakten... Jaaa döööör



Fråga 25: vad är det snuskigaste du gjort? Som du verkligen skäms för.


Svar: alltså ja kommer ha panikångest hela livet efter detta ((suck)).. Jaaa hmmm, Snuskigaste, jaa de finns inget ja skäms för som ja kan komma på just nu, och det snuskigaste, näe seriöst ja kommer inte på nått helt ärligt.



Fråga 26: har du haft någon könssjukdom? Har du haft svamp under brösten?

Svar: nej det har jag inte


Fråga 27: vad vill du utbilda dig till?


Svar: har ju redan en utbildning men skulle kunna tänkt mig att läst konditori/restaurang och sen finns det några fler som man funderat på!


Fråga 28: vilken är din senaste lästa bok
((vuxenbok))


Svar: en bok om grekisk mytologi


Fråga 29: beskriv dina Barns personligheter med både gott och ont.


Svar:

*Melvin är lättsam och väldigt lugn, tycker om karaten väldigt mycket och engagerar sig väldigt mycket i sånt han tycker om, otroligt duktig inom musik och instrument och bygga skepp tex av lego och datorer e han grym på. Vill lära sig nytt och älskar även att baka och laga mat. Och han e duktig att leka med sina syskon. Sen har han lite väl lätt för att vara inne istället för ute om han inte har nån att leka med!


*tuva Li är min lilla prinsessa som är lite svårare att förklara personlighet på än då hon är så liten, men hon har energi till tusen och är överallt och ingenstans men otroligt varmhjärtad och ser till att alla syskonen mår bra och mamma så klart. Älskar att pyssla och leka med sina dockor och laga mat. Klä ut sig med sina prinsess klänningar gör hon varje dag och De negativa e väl att hon e så förbannat tjurig ibland ;))))

Wilmer* också jätte lugn och hörs knappt när han e ledsen ens utan mest bara gnällig om det e nått, en glad skit helt enkelt som sover hela nätterna som oftast.


Fråga 30: vad tänder du på hos en kille? Vilken personlighet vill du att din kille ska ha? Vilken tv karaktär e sexigast och varför?


* hmm tänder på hos en kille? Ehh jaa. Charmig men ingen framfusig sådan, arbetskar, snäll vänlig, god hjärtad, ärlig och ingen otrogen sådan. Blandade dom två första

* hmm tv karaktär, må väl va Persbrandt. För att han är mystisk Vågar ta för sig och e jävligt snygg

Fråga 31: har du haft en knytnäve eller va det va i röven?

Svar: Ehh näe


Fråga 32: svaret finner du längst upp och som sagt nästa gång med seriösa frågor.


Fyyy fan ja ha svettats haft ångest över dessa frågor så huvvva ;))) och nä ja ha inte behövt svarat på alla inlägg men ja skrev ju att ja skulle det och då gör ja det med.. Nu e det gjort








Kommentarer
Postat av: Kickan

Hahahaha!

2013-02-13 @ 15:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0