Blandat kul

Vi har varit iväg på en semester tripp och det va verkligen behövligt för hjärtat och själen vill ja lova...


Borta bra men hemma bäst..


Suttit och kollat igenom dopskorten.. Säger bara omg, vilken katastrof haha!!

Jag kollade igenom listan och kläderna och allt fanns, trodde jag, nä då va det fel byxor till pela i sista sekund, va tvungen och köpa nya, men det va behövligt, jag sa att det va bäst att baka innan men pela sa det nä men lägg dig och ta det imorgon, och faaaaaan va ha skulle ha lyssnat på mig själv fast ja va trött, ja vet hur det e, stress stress stress stress, och när vi skulle åka och pela skulle ta på tuva sommar skorna, nääää då hade hon gömt dom för hon skulle då inte ha dom skorna.. Haha så hon fick ta kängor på sig, haha


Lite roligt, men va fan gör det.. Ja ha än idag inte hittat skorna, så jag undrar vart lilla monstret ha lagt skorna.. Suck hihi


Ibland går det som det går, men ligga steget före e alltid bäst och det fick ja erfara med råge då, ja va så stressad så ja grina som en tok, men själva dopet vart ju bra ändå tack och lov..

De få gå galet.. Skulle dock ha lagt dopet så pela hade hunnit vart hemma någon dag och tagit ungarna innan så man hade kunnat fixat och donat innan!! Man tycker det e så lite men som sagt de gick ju ändå...

Hann ju sitta lite på detta dop och prata lite med folket iallafall :))) så de va bra, men skit ledsen över att det inte vart familjekort...

Sen ha man väl hört viss klagande men känner mest att det ska mest hittas nått att klaga över bara för att det e jag.. Och ja gör så gott ja kan, och alla människor e duktiga på olika saker och det e dom bra sidorna man får se och lyfta fram... Dåliga har vi alla, och vem fan ha rätt att säga vad som e en bra och dålig sida!!

Och man ska faaaaaaaan inte klaga på andra om man inte e perfekt själv.. Och ingen e perfekt och vissa tycker, ja men de borde man ju kunna, ja vem säger att man måste Kunna det, alla borde kunna simma men kan alla!?? Näe,och vem säger att just alla måste kunna.. Jo den som vet bäst så klart ;)))


Nä nu ha ja fått klagat av mig för idag ;)) och idag vann jag faktiskt 1000:- på bingo ;)) går till mat och en räkning ;))) pch eventuellt bio då vi alla vill se dumma mig 2... va bra jaaaa ;))) skönt och va lite barnfri kände jag ;)))).

Nä klockan är mycket så det e väl bäst att ta och lägga sig ;)))

Godnatt

Och barnen plockade massa smultron igår i skogen och det vart en del ;)))

https://cdn1.cdnme.se/653506/6-3/pic_51e53f6cddf2b33cdf84cd74.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0