En lugn dag

Idag ha vi mest tagit det lugnt, först skjutsade vi gunsan till akuten då hon fått nått problem med nått diskbrock i nacken eller vad det e ;(((

Sen åkte vi till lindex och tuva fick köpa en klänning, tröja, kofta, och ett par trosor och ett dia dem till håret.. Wilmer fick en body och en tröja och ett par strumpor, Melvin fick kalsonger!!

Tuva e det klädes stopp för nu förutom ett par mer sommar skor, dock till hösten behövs det mer kläder (utekläder) dock....

Tycker det e svårt att hitta till grabbarna, Wilmer hittade jag ju så klart massor till nu bara för att ja inte ha så mycket pengar.. Dom andra kläderna ja köpte idag va det rea på!! Billigt och bra vart det idag ;))


Sen bestämde vi träff med tante och åkte på Kina och åt ;)) gott va det ;))))
Trevligt och mysigt ;)))

Nu få tantes bebis komma ut så jag får skämma bort henne.. Då tuva e ända tjejen än så vill vi så klart ha en tjej till ;))))

Det e så roligt och se alla som blir gravid att alla vill köpa nytt.. Hehe tro de där e mer en tjej grej att man vill ha nytt, för vi ha ju både vagn, bilstol m.m ;)) men de ger sig efter desto fler man får, jag ha ju haft samma vagn i 10 år till mina 3.. Men nu e det nog dags att sälja den vidare då det ändå inte blir några fler barn på många år om det ens blir fler!!

Pratade med en vän idag som kände en som kände en.. Haha de vanliga, men den tjejen hade gjort typ 10 aborter, och som ni sett i tidigare inlägg fattar ja inte varför man inte skyddar sig när man vet vad som komma kan.. Grrr

Och har man inte ens ett förhållande och inte ens vill ha barn så e det väl ännu viktigare att man skyddar sig..

Har man tex. P piller och blir gravid ändå som faktiskt händer rätt ofta och man har en fast partner så förstår ja att man kanske inte har så mycket val ibland om inte tiden är inne för man har ju ändå skyddat sig.. Men som ja sagt tidigare hade då aldrig jag gjort det, ibland blir man gravid när det inte e läge men ha jag som sagt en partner, ALDRIG...

Dock hoppas jag aldrig att jag hamnar i en sån situation någonsin i mitt liv, ska ja nånsin ha fler barn vill man ju att det ska vara ett gemensamt beslut så klart!

Och många ha sagt att dom skaffat en till för att rädda förhållandet, men då må man ju för fan vara slut i huvvvve för det gör det ju absolut inte... Ja hade då aldrig vågat chansat på att bli ensam, fyyy va hemskt..

Nä de där pratat lämnar vi nu ussshh




Melvin och Sondre åkte på badet själv idag och badade.. Tror dom hade jäkligt kul!! Melvin älskar att vara med han ;)) kul för honom tycker jag ;))) dom hittar ju på lite bus ibland, men vilka pojkar gör inte det ;)))


Kan inte fatta att Melvin blir 10 på lördag.. Min stor prins!! Han ska få nått han önskar sig över allt, och han kommer bli helt lyrisk då han vet att det inte finns pengar till en sån, men ack sån mor han har som hittade en sån till ett så pass bra pris att han ska få den!
Gjorde verkligen ett klipp ;)))


Nä nu ska jag sova ;))) godnatt


Och idag ska jag lägga mig och sova med ett leende på läpparna ;)))) de ni








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0