Studsmatta

Idag ha vi haft en underbar dag tillsammans, mitt på dagen kom. Melvins kompis Anton på besök, och han e ju så otroligt gullig och snäll, tuva verkligen avgudar Anton och ska gosa och kramas, haha tror dock inte han uppskattar det som tuva gör, Anton skyddar tuva om Melvin tex säger, kan du gå ut ur rummet, och det ha tuva lärt sig att då går man till Anton.. Haha

Fast sen sa Anton att han bråkar med sin lillebror med och att det e lite kul ibland..

Och det tycker nog alla att det e lite små kul och jävlas ibland med syskonen ;))) även tuva e en riktig ret sticka vill ja lova ;))). Sen spelade jag, Anton och Melvin dragon vale ;))) och Anton e ju så otroligt gullig för han sätter sig bredvid mig och frågar och pratar och även lär mig saker och kommer alltid och pratar och tar kontakt o e glad o trevlig ;))))

Och alltid när ja frågat dom Vad vill ni ha till middag ha Anton sagt.. Tacos och så världens breeedaste flin ;))) och denna gång fick han så klart tacos! Jag älskar också tacos och barnen tycker om det ibland...

Sen skulle Anton och hans familj iväg på invigningen av storsjöcupen så då gick jag ut och studsade studsmatta och lekte kasta gris i studs mattan ;))) vi hade faktiskt jätte kul ;))) va nästan där i två timmar och lekte på kvälls kvisten ;))))

Sen när dom små barnen somnat, vaknar ju så klart Wilmer efter en timme som annars lägger sig vid 7-8 beroende på hur länge han sovit innan så klart och somnade nyss med en flaska välling som ja typ hade slutat med för länge sedan, men tyckte det va för sent för gröt nuuu, Ha alltid slutat med ersättningen vid 7-9 månaders ålder då ja tycker dom e för stor då och att börja med välling e bara nå dum heter enligt mig, finns ingen anledning..

Vid 1 års ålder e absolut senast för välling tycker jag då det e bättre med kvälls fika, tycker många använder vällingen istället för att slippa bråka vid nattningen för att många somnar vid flaskan, men det e bara min åsikt, och ja dömer absolut inte andra med min åsikt utan bara hur ja tycker det funkar bäst för mig och mina barn ;)))))

Och det e ju så skönt att slippa tänka, ha jag flaska, pulver ja name it om man åker bort!!


Igår kväll och natten som vaaaa hann jag med och tvätta alla kuddar och idag alla täcken så idag har alla ny tvättat i sängen gällande allt ;))) Så skönt ;)))


Nä nu e ja trött som attan och dagens lärdom e, dammsug och tvätta golven efter barnen ätit tacos ;)))) vart dubbel göra ;(((



Pössss <3 <3 <3


Skickar med ett kort från studsmattan <3 (( älskar er Mina små troll))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0