Turkiet...

Vi har åkt på semester ;)))) och det bästa av allt e att ja inte betalt resan ;)))

Vi har det underbart och njuter varje sekund ;))))

Melvin trivs som fisken i vattnet och barnen kommer super bra överens ;)))

Dock saknar jag Mina troll så otroligt mycket ;))) ha inte ringt än för de ha alltid vart nått, och sen blivit försent för åhh ringa ;))) och nu måste ja prata med dom innan ja blir galen ;))))

Kommer inte lämna bort dom så här länge på jävligt länge, stenvägrar!


Har börjat mitt nya liv här, plockat undan direkt då ja alltid e sån som alltid väntar och tänker ähh ja gör det sen, och sen blir det så mycket istället så man vet inte vart man ska börja..


Vart en riktig lat gris, dock finns det anledningar till det som ja inte behöver ta upp här, men även för att ja vart lat, less och kommit ur mina rutiner rejält!!

Men men de ska bli ändring på det från och med denna semester! Bli ju less själv på att inte ha rutiner ;))) höööövvva hur man hållt på ;)) borde fan skämmas och de gör jaaaa, vill ja lova!


Ska köpa 3 mindre tvättkorgar till barnen som dom få ha sin tvätt i, så blir det enklare och bara ta en tvättkorg och tvätta när det blir fullt ;))) då tuva mest har ljusa kläder och byter ofta, Melvin ha mest mörka och mycket träningskläder med lera och gräs fläckar och Wilmers kläder ha ju mest mat fläckar och må köras med vanish då och då! Finns även ett annat alternativ vi kollat på från Ikea som skulle passa även bättre ;))) men man få se ;)) ska fixa upp allt skit som blivit, så jävla onödigt..

Ja e ju duktig bara ja sätter den sidan till och de må ja göra både för min och barnens skull ;))

De ja gruvar mig mest för e tvättstugan men mamma skulle boka en tid till mig så ja kan tvätta upp allt där ;)) finns ju tre stora tvättmaskiner där som tar 10kg st så sen e man klar, istället för att tvätta en tvätt och sen hinner man knappt tvätta den så e det mer igen så man aldrig blir klar ;)) ha redan fixat 4 kartonger med barnkläder som ska bort, mer finns det dock ;)))))


Nä nu ska vi sova så vi orkar upp till cleopatra beachen imorgon och busa lite med barnen ;)))))

Idag va vi till dim cay och det va helt suveränt underbart ;)))) skickat med nån bild därifrån ;)))

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0