Förbannat less

Melvins pappa vill att Melvin ska komma och hälsa på och på honom låter det som jag hindrat honom. Ha jag ALDRIG gjort nångång under 9år, snarare tvärtom, pch det vet alla om! e han som dragit upp massa gammalt som inte ens hör hit efter 8år! Hittat på och skyllt på mig. Vart så less så ikväll skrev ja verkligen hur ja känner och faktiskt med vissa fräcka ord för första gången då ja e less på att det alltid handlar om allt annat än det viktigaste MELVIN..

Så ja gick tillbaka från det jag skrev i mailet och kopierade och tänkte bjuda på mitt fina brev..

...….........................................................
Fattar inte att du säger vad jag gjort.. Melvin säger själv göran ha ju kunnat ringt då jag haft mobil länge.. Han ha inte ringt på min födelsedag etc.. Så sluta skyll över allt på mig!! Vi ha åkt dit med Melvin och knappt då träffa du han för du mådde dåligt över en psykopat brud.. Melvin va i Västerås i ca 4 veckor och ja försökte få tag på dig och skrev! Då ljög du om att du va i Göteborg hos din brud så du kunde inte träffa Melvin! Och Inge snack om att du inte ville träffa mamma för Melvin hade kunnat gått ut om du hämtade upp han så du hade inte ens behövt träffat henne!! Du sitter och skyller ifrån dig allt på mig för att du själv ska se så bra ut som möjligt själv inför vänner.. Vi va bra vänner ända tills ja skällde ut dig för att du satt och sa att Melvin skulle ljuga för mig och mamma om
Att han träffat din mamma som jag sa va viktigt då hon är gammal.. Du ha inte ens Bett om ursäkt, sen sitta och göra personligt angrepp på mig om min vikt!! Vad spelar det för roll om inte jag är smal.. Vad ha det med Melvin och göra!???

De ända du gjort e och dra upp under alla år att jag flyttat... De e det ända du kan säga till dina vänner för att de ska se ut som ja e den elake, men du e för egocentrisk för att se att man e två om ett barn.. Du ha skaffat förhållande efter förhållande och inget ha hållt. Skaffat omogna jävla 18-26 åringar som inte inte kunnat ett skit förutom och visa fram fittan och säger titta på mig titta på mig.. Livet handlar tyvärr inte om att vara snygg utåt, livet handlar om hur man är som medmänniska och person och inte om
Man väger 60kg eller 150kg..

Jag ha under alla år gjort allt för att du ska kunna träffa Melvin, e jag som ringt donat men de ha alltid vart nått i vägen, ändå e det jag som e den dålige, det ända jag satt emot e att man inte behöver visa fram
Sin nya brutta på en gång förutom när man vet att det e seriöst och man träffats ett bra tag.

Sen ha jag mina brister precis som du, och ha gjort mycke fel i mina dagar. Men ja tänker fan inte ta på mig nått då du alltid vart välkommen hit fast ja haft nytt förhållande, ja ha alltid ringt och fixat så ni kunnat haft kontakt, aldrig nekat dig haft han när du velat! Ändå e det jaaaaaaaag som e boven! Jag som hindrat dig.. Ge dig! Du e för fan 45 år och Bete dig som att du gjort allt rätt och inte gjort nått fel alls någonsin!

Det roliga e att dom gånger du ringde pratade du Med mig bara i typ en timme du frågade aldrig om att få prata. Med Melvin, utan jag fick bara he över telefon till slut, det ända du pratade om va om dina Tjejer och din träning hur mycket du tjänade och bla bla bla!

Intresserar mig typ i arslet rent ut sagt!

Det ända jag brytt mig om e att du och Melvin ska ha haft bra kontakt. Så sluta med att komma med att allt är mitt fel. Sen om dina vänner tror det och tycker ja e en jävla psykopat, då får dom väl tro det. Vem bryr sig!!

Hädan efter vill ja inte ha dina mail om dina tjejer och hur bra dom e för de bry mig mitt i röööööva.

Och ja skiter i om du e bodybuilder för den ända ja bryr mig om e Melvin, så fråga om han istället för och bry dig om vad som vart eller e i mitt liv.

Du ha säkert skrivit 40 mail och inte i ett ända ha du frågat 1 sak om Melvin!
Sluta va bitter och ta ansvar som du nu skrivit i två år att du vill..

Svarar inte på nått mer nu gällande nått annat än Melvin.. Då slutar jag svara totalt! Nu få det fan i mig va nog att skylla ifrån ditt samvete på mig.


Hej hopp leverpastej

Med vänlig hälsning,
Therese Pettersson

................................................................


Så snällt ex ha han.. Stackarn! Och ja mena inte på nått sätt att förnedra han på nått vis och det e även därför ja bara visar mitt psykobrev.. Men så e det och så blir det ;)) försökte iallafall va lite komisk på slutet. Mohahahaha


Idag ha barnen vart på djungelhuset, Melvin fick ta det jäkligt lugnt då han vart dålig och igår orkade han inte ens gå på marknaden utan då va det endast jag tuva och wilmer.. Men han ha verkat tagit det lugnt för man märkte inget på honom! Och han tog det lugnt hela tiden! Och vilade mest! Han ha vart så extremt tjurig och ledsen för de va meningen han skulle till Norge och fiska och mysa med dom. Men få väl se om han åker nu till helgen eller helgen efter när faffas arm blivit bättre så de kanske blir mer skoteråkning!


Nä nu blir det sova! Skickar med nån bild på marknaden och från djungelhuset.. Pöss på er ;)))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0