Mysdag

Idag kastas det massa skit för fulla muggar som ska iväg på soptippen..

Man får sån energi nu när SOLEN är framme, och nu när man kommit igång med träningen så känner jag att man blir piggare och orkar mer, riktigt härligt med vårkänslor.. Sån underbar känsla


Längtar hur mycket som
Helst efter att börja jobba igen, så man får ordning på allt, hade jag vetat om nått jobb man kunnat haft 2v och 2v ledigt hade ja tagit det, men det e lite svårt så därför må man vänta tills wilmer är dagisklar, och så får man njuta undertiden av att vara hemma med mitt lilla mystroll..

Känns så konstigt att han snart ska börja på dagis, mammas lilla bebis!!
Men då får man ha kvalitetstid istället när man e ledig som kvällar och helger istället..

Dom växer för fort dom små liven ;)))


Skickar med några tokiga bilder på småtrollen..



Detta va kvar och har inte skickats så lägger ut den nu när jag ska blogga nytt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0