Reseångest

Börjar verkligen verkligen få rese ångest, mest för att lämna dom små! Gahh ja kommer längta ihjäl mig och ringa 340.00000 gånger per dag.. Vet ju att det bara är en vecka, men fatta en hel vecka, ((gahhhhh igen))... Mina små hjärtan, hade klarat mig åhh åkt typ över tors-söndag till Legoland eller nått annat kul, men ja hade ju inte haft råd med det själv heller så det hade inte gått..

Och nu e det inte så att ja inte vill iväg utan bara skrämmande och lämna Lill skrutt hemma ((mammas bebis))..


Och nu när tjej kompisarna har med sig sina barn i samma ålder blir det ju roligt för Melvin med, men sen må fasiken alla i familjen åka iväg.. Vi vill ju alla iväg väldigt gärna till Grekland ;))

Kanske är rese checkar man ska önska sig allihopa när vi fyller år. Så ha man snart till en resa.

Vi vill till Grekland ((Kreta)) på nått fint barnvänligt hotell, finns ju faktiskt fina sista minuten reser dit och bokar man under vissa tider kan man även få fina hotell till bra pris..

Men de bli i framtiden när man ha råd nångång, kanske om
3-4år ha man tur mohahaha!!
Just Grekland är dyrt just nu då det är så populärt, och de förstår jag för det e superfint verkligen ;)))
Men som sagt, inget som finns på kartan nu nej, få se hur det blir framöver när man jobbar hur allt löser sig.. Finns ju viktigare saker att slänga pengarna på just nu....!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0