Stressad

I veckan som va började det med att jag åkte in till stan, skulle ta en 10:- hamburgare med Helena, började få jätte jätte ont som i bröst gropen, och det brändes och sved och rent av värkte av smärta! Men de kom smygandes och efter att vi åkte mot lillänge och vart där en stund och kollat va det fruktansvärt!

Jag kallsvettades och kände mig yr och värken fortsatte och va rent av sagt fruktansvärd, va tvungen att åka hem med Helena och köra hem direkt, fick be mamma hämta tuva! Så jag matade Wilmer och la ner han och va tvungen att lägga mig en stund, mamma va ute med barnen några timmar i badhusparken, och jag och Wilmer sov 3 timmar, va verkligen jätte skönt!

Dock ha jag haft ont ända tills igår, ha vart jätte jobbigt och riktigt ont..


Men det är nog för att jag haft en inre stress en lång tid, med mycke som ja inte orkar dra upp här, men de ha blivit mycket lugnare allt nu och ser ut att bli bra, hoppas kan man! Tron e väl det sista som överger en!!

Sen ha man vart stressad över allt mellan himmel och jord, nu är det dopet ja stressar ihjäl mig över och några saker till.. Kan tyckas att det inte är så mycket med ett dop, men det är det...

I natt sov Mia och alla barn över så då va vi 8 barn och två vuxna, men nu ha dom åkt hem..


Så nu ska vi äta frukost sen blir det städar dag idag vill ja lova...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0