Facebook

Kommer ta bort flera från Facebook, blir så jävla less på att vissa inte ens kan gilla mina bilder på barnen ens och om man ändå är ett hat objekt för vissa så varför ska dom sitta åh ha mig på Facebook, finns ingen anledning till att ha kvar såna oavsett hur nära släkt dom är.

ja försöker göra mitt bästa hela tiden och det är inte så lätt med min sjukdom att få till alla rutiner m.m, sen dom senaste åren har ja faktiskt inte mått så bra och inte fått till vissa saker som man kanske ska. Då tycker ja iallafall dom närstående kan fråga hur man mår istället för åh sitta åh prata skit om en åh massa annat jävla dravel.

nä fy fan va less ja bli.. känner bara mer åh mer att ja vill inte att mina barn ska vara med människor som ogillar mig, så tråkigt att vissa aldrig kan höra av sig eller ringa för att prata med barnen i telefonen..

Ringer aldrig heller och frågar hur det går hemma fast dom vet vad som pågått..

Nä förnedra mig mer är bara dumt utan bättre att fokusera mer på människor som ser det som e bra med en. Tänker vägra känna mig utfryst och känna att ja bara e med på saker för barnens skull, och egentligen vill dom inte ens ha en där. Då e det bättre barnen bara åker dit ibland..



Måste ner till min fina släkting som inte mår så bra också ;( tycker så synd om dig. Men det blir bättre om du försöker kämpa på så gott det går.. måste försöka komma iväg innan jag börjar jobba på heltid för då kommer det bli svårare men de finns ju helger också.



Wilmer fick äntligen dagisplats till nästa vecka ;) känns så otroligt skönt. för nu kan ja börja jobba heltid igen 😃 ja ha sökt flera jobb men ett e ja ganska säker på att ja kommer få 😃 eftersom det vart som det vart med det andra, men det är skönt med en fast lön och man vet vad man har varje månad.

har även sökt en utbildning som ja förhoppningsvis kan läsa på sidan av jobbet på kvällarna när barnen sover. men vet inte än hur dom lagt upp den om man kan läsa på sidan av eller ej, inte fått svar på mailet än.

Ja hade så gärna kunnat tänkt mig och åkt iväg till Norge och jobbat med, har ett jobb där men det funkar inte då det är 4 dagar i veckan åh det går ju inte med 3 barn här hemma. men ja ska fortsätta leta nått bra med bra tider över hur man jobbar så det passar. men det e svårt, är många svenskar som söker överallt och många är unga och har inga krav som ja med 3 barn.
men så länge få man jobba hemma, längtar så efter att börja jobba. Då hade man typ alltid ordning åh när man går hemma tänker man alltid, ähh tar det sen. sjukt men sant då man vet att man inte har den tiden sen när man jobbar.

Nä nu ska ja försöka somna om igen åh tänka positivt ;) allt kommer bli bättre nu om man få jobba igen ;) längtar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0