En framtid

Operationen på Liam gick fin fint och personalen var helt underbara. Allt gick så bra och han var så pigg direkt efteråt och ville ut direkt och springa. Inte visat nått större fel med att han har ont. Så skönt att det gick bra. 


Mammas lilla krigare 💕

 Det verkar bara som allt ser ljust ut framöver 😊 jag hoppas på ett jobb som skulle innebära stora möjligheter för oss och våran framtid. Allt skulle bli så sjukt bra. Dom tyckte jag hade stora erfarenheter inom det området dom söker folk på, så det är väl bara åh hoppas man får det. Dock är bolaget i Sthlm så man måste dit ibland och redovisa. Men vad gör det med goda förmåner. Jag håller mina tummar och all tankekraft jag äger till att jag ska få detta. Det är ett drömjobb. 

Så håll gärna era tummar för min skull. 👍🏻



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0