Badat

Idag vart vi inbjuden av diabetsförbundet att komma och träffa andra familjer med barn med diabetes. och självklart ska vi göra det så Tuva får se att det faktiskt finns andra barn som är sjuk som

Hon och också tar sprutor m.m!

Jag anser att det är Viktigt att dom får göra det och jag tänkte jag skulle kolla i sommar men iallafall till nästa år att hon får åka på
Diabetes kollo/läger med andra diabetes barn där
Som har även utbildad personal och hon får träffa andra barn även där. 


Min lilla prinsessa. I natt var värderna ganska så ok så i natt var jag bara upp 3
Gånger och kollade. Skönt att man fick sova lite mer än vanligt iallafall. 

Börja göra sig påmind om
Hur trött ja faktiskt är. Det är inte så lätt att bara ignorera nätterna heller även om hon ligger bra eftersom vissa nätter har hon legat bra men vaknat en timme senare så har scannern sagt lo. Vad hade då hänt om ja inte hade klivit upp. Ussshhhh nä då kliver jag hellre upp 20 gånger per natt. Jobbigast dom nätter man har svårt att somna om.  

Men en semestervecka eller två med eller utan barnen hade varit på sin plats. Sol och långt borta från allt med god mat och massor av sevärdigheter och annat roligt hade suttit som ett smäck just nu. Jaja drömma Går alltid som tur är, men skönt hade det ärligt varit och mer behövligt än någonsin. 


Men en mysig dag fick vi på brunflos badhus iallafall och så tog vi med lite light saft och goda mackor till fika idag för att fylla på energin lite. Både wilmer,melvin och Tuva Li simmade som små fiskar så dom va så trött när vi kom hem :)))


Tuva fick nya nålar med bara 4mm och dom gör mycket mindre ont tycker hon så nu blir det nog lättare att följa solen runt magen när hon sticker sig flera gånger per dag så det inte blir på trygghets ställerna som innan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0