Bowling

I söndags var både jag, Tuva, Melvin och Wilmer iväg och bowlade med diabetes föreningen. Dom brukar hitta på saker för barn och ungdomar med diabetes relativt ofta. 
Jag tycker det är jätte viktigt att man faktiskt går så tuva får lära känna och träffa andra barn med samma sjukdom och se att hon faktiskt inte är ensam med diabetes. 

(null)

Hade jätte kul allihopa 💕🎳

(null)

Sen vart det tacos med allihopa och sen fick dom jätte fina present påsar med bland annat bio kort och massa annat skoj. 




Hela veckan har varit en otroligt rolig vecka då det varit mycket skratt både hemma och på jobbet.
Varit glada och friska barn med massor av energi och glädje 💕 flutit på bra på jobbet och så underbart med alla härliga kollegor som ger en så mycket energi. Dock så skulle jag ha jobbat extra ikväll men fick sån otrolig huvudvärk redan mot eftermiddagen så jag jobbade bara mitt skift och skippade och jobbade extra idag. Så nu har jag tagit två alvedon och så blir det en tidig kväll så man får ta och längta till en underbar dag på jobbet och sen helg med dom bästa. 💕🦋🌷
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0