Sorg

Tårarna fortsätter rinna och kommer i perioder då man faktiskt förstår att du är borta. Jag har känt dig sen den dagen du föddes och i två år i rad har du varit så snäll och ställt upp som tomte och bara för någon vecka sedan fick man världens kram som alltid men nu skulle allt bli bra. Både jag och mamma och momma fick iallafall säga innan att vi älskar DIG ch finns för dig. 💕 det känns iallafall bra i hjärtat. 

(null)

Jag är så ledsen för alla oss i din närhet som är så ledsna över vad som hänt. Dina små tjejer som nu kommer leva ett liv med en pappa i himlen 🙏🏼💕


Jag har fortfarande inte fått in allting och det kommer nog ta sin tid att förstå och acceptera. 

Jag hoppas du har det bra där uppe bland molnen och äntligen fått ro i själen älskade Tony 🙏🏼💎🦋💕



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0