Underbar helg

Snart är helgen slut men vi har hunnit med extremt mycket och helgen har känts superlång mot i vanliga fall då jag tycker det brukar gå så fort och man knappt hinner med någonting. tror dock det har mycket med att jag för en gångs skull orkade börja redan på fredagen då jag hade halvdag både torsdag och fredag. 

Både Melvin och Tuva Li hade en kompis som sov över på fredag och på lördag städade vi och gick på marknaden lite snabbt 💕🦋

Jag har börjat fått sakta men säkert tillbaka all energi och känner hur den sakta fylls på. Så oerhört skönt att solen börjar sakta men säkert komma med energi och längtar så mycket till våren och sommaren 🍀



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0